مهرادمهراد، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
حسامحسام، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات

تولدت مبارک پسر عزیزم (تولد یک سالگی)

1397/10/2 19:01
نویسنده : مامان مهتاب
231 بازدید
اشتراک گذاری
نفس مامان عشق مامان پسر دوست داشتنی من یکی یکدونه ی من همه هستی و وجودم  سلاااااااام

واااای از کارای جدیدت بگم که چقد شیرین شدی همش میخواهی بری بیرون و  دد  میخواهی پشت در می ایستی و در میزنی و میگی  دد  خیلی دوستت دارم وقتی از خواب پا میشی اول میخندی مامانی همه بهت حسودی میکنن بابایی خیلی برات اسباب بازی خریده همش باهات بازی میکنه تو هم کلی واسه خودت ذوق میکنی تقریبا یک ماهه که راه افتادی و همش در حال راه رفتنی اونم با چه سرعتی ..اب بازی و حمام رو خیلی دوست داری هر موقع من یا بابا سجاد میریم حموم میایی پشت در و شروع میکنی به گریه کردن که میخواهی بیایی تو حموم و همچنان با غذا خوردن بد هستی و هیچی نمیخوری مامان جان چند روز پیش تولدت بود و ما تولدت رو تو خونه خودمون جشن گرفتیم و همه رو دعوت کردیم..عزیز دلم تولدت مبارک خدارو بابت هدیه بی نظیری که بهم داده هر روز شکر میکنم انشاالله همیشه سالم و شاد باشی و ۱۲۰سال عمر کنی و من همیشه خوشبختیت رو ببینم مامانی...



اینم از عکس یک سالگیت پسرم







پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد