مهرادمهراد، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
حسامحسام، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات

۱۵ ماهگی و دندون های اقا حسام

1397/10/2 19:14
نویسنده : مامان مهتاب
313 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر مامان عشق مامان

امروزکه داشتی میخندیدی متوجه شدم که ۱۶تا دندون دندون کوچولو و قشنگ داری ۸تا بالا ۸تا پایین باورم نشد ...

اخه خیلی وقت بود نمیگذاشتی دندونهاتو نگاه کنم .میدونم داری دندون در میاری و خیلی اذیت میشی اما هر وقت میخواستم چک کنم تا میفهمیدی میخوام نگاه کنم دهنت رو محکم میبستی.. اگرم با دستم میخواستم لمس کنم گازم میگرفتی ...خلاصه اینکه گل پسر در ۱۵ ماهگی ۱۶تا دندون داره الهی قربونش برم من..









پسندها (2)

نظرات (2)


2 دی 97 23:07
سلام خوشحال میشم به آدرس اینترنتی زیر سر بزنید https://pormatlab.com مطالب خوبی در این سایت برای شما فراهم شده است.
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
3 دی 97 17:06
یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . . ♥ یلدا مبارک ♥
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد