مهرادمهراد، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
حسامحسام، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات

۹ماهگی اقا حسام و شیطونیاش

1397/10/2 18:39
نویسنده : مامان مهتاب
371 بازدید
اشتراک گذاری
۳/۲۱ مامان جان ۹ماهگیت تمام شد و شیطونیات زیادتر... میخوام از شیطونیات بگم گل پسر که به همه جا سرک میکشی و در کابینتا رو باز میکنی و میخواهی همه چیز رو بکشی بیرون و بریزی به هم ....کشوی لباسای منو بابات باز میکنی و همه ی لباسارو میریزی وسط...تو ماشین دیگه رو پای من نمیشینی حتما باید وایسی و ماشینا رو ببینی قربونت برم که از حالا پسربودنت را ثابت میکنی ...گاهی وقتا جیغ میزنی و میخواهی فرمون و بگیری ...صدای ضبط و کم و زیاد میکنیو کلی ذوق میکنی تو ماشین والبته من رو کلافه میکنی بابایی هگ همیشه میگه پسر منه دیگه ....یا میگه بشین گل پسر..

دیگه واست بگم که دستت و میگیری به مبلا و راه میری و جیغ میزنی کلا میخواهی همه چیزرو بریزی زمین از جلوت هم که بر میدارم میزنی زیر گریه ولی من با وجود همه ی شیطنتات عاشقتم......

پسرم کلی لاغر شدم از بس دنبالت میرم خیلی دیگه لاغر شدم اشکالی نداره در عوض یه پسر سالم و باهوش دارم ....دوستت دارم مامانی.....



پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد