مهرادمهراد، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
حسامحسام، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات

باز هم شیر نخوردن اقا حسام

1397/9/26 17:01
نویسنده : مامان مهتاب
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی اخه چرا منو اذیت میکنی برا شیر خوردن ؟؟؟؟؟به خدا الان دیگه از دستت بغض کردم مثل فرشته ها خوابیدی اما گرسنه ای یکم حریره به زور دادمت خوردی امروز بردمت مرکز بهداشت همش 100گرم تو این ماه اضافه کرده بودی خیلی ناراحتم خیلی...

 

 

 

رفتم برات سرلاک درست کردم اما نمیخوری پسر خیلی شیطونی شدی دیکه داری کم کم میخزی مامان جان ..امشب برا اولین باراز سرجات خزیدی و پیش من اومدی و توراهت هرچی دیدی کردی تو دهنت پسر کوچولوی من ..... راستی مامان دندونات دارن در میان لثه هات قلمبه شدن و زیرشون سفید

شده..من خدارو بابت داشتن تو شکر میکنم اقا حسام...

 

.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد